7 Tips Hubungan Seks Lebih Baik

0

7 tips hubungan seks lebih baik!!!!

1. Fokus pada pasangan anda sahaja. Untuk sentiasa kekalkan tarikan seksual terhadap pasangan anda, segala rangsangan yang anda terima dari dunia luar, anda lepaskan segalanya pada pa
sangan anda. Apabila sentiasa fokus pada pasangan anda, setiap kali anda berdua lakukan hubungan seks, ia akan jadi semakin baik.
.
2. Sentiasa berkomunikasi dengan pasangan anda. Apabila anda selalu berkomunikasi, anda tahu apa yang dia suka dan anda berdua juga akan lebih selesa antara satu sama lain.
.
3. Sentiasa inginkan hubungan seks. Jika anda selalu lakukan hubungan seks, anda berdua akan jadi lebih pakar melakukannya pada masa haapan.
.
4. Sentiasa selesaikan masalah yang timbul. Masalah akan membebankan fikiran anda berdua dan membuatkan anda berdua hilang mood untuk lakukan seks. Apabila masalah anda selesai, anda berdua akan lebih tenang dan nafsu seks akan sentiasa ada.
.
5. Jangan pentingkan diri sendiri ketika di ranjang. Apabila melakukan hubungan seks, anda perlu pastikan diri anda berjaya memuaskan pasangan anda. Jangan fikir diri sendiri tetapi fikir apa yang boleh memuaskan pasangan anda.
.
6. Selesaikan pergaduhan dengan segera. Apabila anda bergaduh, anda selesaikan dengan segera. Akhiri pergaduhan dengan hubungan seks adalah sangat hebat kerana anda berdua melepaskan geram melalui hubungan seks.
.
7. Fikir keseronokan ketika bercakap mengenai seks. Jangan malu – malu untuk mencuba perkara baru yang berkaitan dengan hubungan seks. Apabila anda berdua seronok melakukannya, anda berdua akan beraksi dengan lebih baik.


www.panduanintim.blogspot.com




0 comments: